ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ 1 клас

Я досліджую світ

1 тиждень

Фізичні вправи і здоров’я. Загартовування.



Виготовлення шаблонів для тренування очей за зразком чи власним задумом.




Який буває відпочинок.




Світ захоплень. Розумна сова
Практична робота:сови із пластиліну та гілочок .


Харчування і здоров’я.



Сервірування столу. Правила поведінки за столом.




Створення лепбука «Правила поведінки за столом.»


Навіщо треба їсти. Смачне яблуко
Практична робота: виготовлення з пластиліну яблука.




Корисна їжа. Яка вона?

Загальнюючий урок за розділом «Я і моє здоров’я»

2 тиждень


Сім’я – найближче моє оточення.



Виготовлення родового дерева.



Обов’язки в сім’ї. 






Домашні улюбленці.



Які матеріали людина використовує у повсякденному житті.




Мої улюблені книжки. Вінні-Пух




Практична робота: виготовлення аплікації з паперу.

3 тиждень


Дослідження властивостей штучних матеріалів.





Винаходи людства.





Родинні традиції і свята.

 Узагальнювальний урок
за розділом «Моє близьке оточення»
Створення лепбука «День родини.»

4 тиждень

                                               
 Я живу в Україні. Я і моя громада.






Мій рідний край.

5 тиждень



Природа рідного краю. Водойми.

Урок-екскурсія. Водойми рідного краю.

Мозаїка.


Практична робота: створення аплікації, робота з симетрією.
Весняні свята. Великдень. Великодні писанки
Практична робота: виготовлення аплікації з паперу, вирізання шаблону-основи та яєць.


6 тиждень


Рослини рідного краю.

Тварини рідного краю.

Яких свійських тварин вирощують у рідному краї.


Чому потрібно оберігати рослини і тварин.



Створення замальовок з Червоної книги рідного краю
Практична робота: виготовлення листівки з паперу.



Поведінка у громадських місцях.




7 тиждень

 Подорожуємо в часі З Днем народження, Динозаврику!
Практична робота: виготовлення листівки з паперу.

Як поводитися із підозрілими предметами. Поведінка з незнайомцями.

Як поводитися із підозрілими предметами. Поведінка з незнайомцями.

До кого звертатися в разі виникнення небезпечних ситуацій.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Читання

1 тиждень

Мала буква ї. Читання слів і текстів з вивченими літерами

с.51-52
Велика буква Ї. Читання слів і текстів з вивченими літерами


с.53-54
Звук [ф]. Мала буква ф. Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами

с.55-56
Велика буква Ф. Читання слів, діалогу і тексту з вивченими літерами

с.57-58
Мала буква щ. Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами

с.59-60
Велика буква Щ. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами

с.61-64
Закріплення вміння читати.
Робота з дитячою книжкою
Звуки  , , буквосполучення дз. Читання складів, слів, словосполучень і текстів з вивченими
 літерами

с.65-66
Звук ¬¬ , буквосполучення дж. Читання складів, слів, словосполучень і тексту з вивченими літерами

 с.67-68

Апостроф. Читання слів і текстів з вивченими літерами

с.69-70
Алфавіт. Читання літер алфавіту, тексту з вивченими літерами

с.71-72

Робота над розумінням і виразним читанням вірша «Хто в хатці живе?» (автор Любов Голота)
Опрацювання тексту «Папужка» Людмили Борщевської
Читання віршів про пригоди дітей: «Де букварик» Грицька Бойка, «Що разом» Петра Кралюка.
Робота з дитячою книжкою
Робота над оповіданням «У гостях і дома» Олександра Мітта
Робота над виразним читанням вірша «Татко і матуся» Лесі Вознюк
Опрацювання тексту «Фокус-мокус» Дмитра Чередниченка
Робота над розумінням і виразним читанням вірша «Великий і малий» Валентина Бичка
Робота над читанням за ролями тексту «Чужа іграшка» Людмили Борщевської
Опрацювання вірша «Сварка» Марії Пригари
Робота над усвідомленим читанням тексту «Найкращий день» Марії Бабенко.
Робота з дитячою книжкою
Робота над виразним читанням тексту «Мурчик і Жмурчик» Дмитра Чередниченка

Опрацювання вірша «Здоровим будь!» Грицька Бойка
Робота над читанням за ролями тексту «Корисна розмова» Теклі Білецької
Виразне читання віршів про дні тижня
Виразне читання віршів про місяці.

Робота над усвідомленим читанням тексту «Чий апельсин більший» Віри Карасьової
Опрацювання вірша «Навпакійко» Тетяни Лисенко
Робота з дитячою книжкою
Робота на виразним читанням і розумінням казки «Мишка, Кіт і гарбуз»
Робота над читанням за ролями оповідання «Маленька мураха» Василя Шкляра
Робота над усвідомленим читанням тексту «Новий велосипед» Миколи Стеценка
Опрацювання тексту «Є на світі чарівні слова» Марії Бабенко
Усвідомлене читання казки «Умій почекати» Костянтина Ушинського
Робота над виразним читанням тексту «Коник і Сонечко» Василя Моруги.

7 тиждень

Виразне читання тексту «Іди, іди, дощику» Зірки Мензатюк
Робота з дитячою книжкою
Читання тексту Олега Буценя «Зараз»


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Письмо

Написання малої букви ї, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком

Написання великої букви Ї. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Відновлення деформованого речення

Написання малої букви ф, складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнками




Написання великої букви Ф. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованого речення. Відновлення деформованих слів

Написання малої букви щ, складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованого речення

Написання великої букви Щ, складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованого речення



Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Списування друкованих речень. Розвиток зв’язного мовлення: спілкування на тему «Явища природи»
Написання слів з буквосполученням дз, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення




Написання слів з буквосполученням дж. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованих речень

Написання слів з апострофом, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованих речень

Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Побудова речень за поданим початком 

Засвоєння правил мовленнєвого етикету під час знайомства
Написання слів зі звуками  ,  , . Складання і записування речень
Слова з буквою щ. Побудова і записування речень
Слова з буквою щ. Побудова і записування речень
Розвиток зв’язного мовлення.
Утворення нових слів шляхом заміни чи додавання букв. Удосконалення і списування тексту


Написання слів з буквою ґ. Побудова речень за поданим початком і малюнками
Розвиток зв’язного мовлення.



Слова з апострофом. Побудова речень за поданим початком і малюнками











Правопис слів з йо. Складання і записування речень
Написання слів з ьо. Формування уміння користуватись довідкою



Поділ слів на склади для переносу з рядка в рядок



Знаходження близьких за значенням слів. Складання і записування речень

Розрізнення слів, які відповідають на питання що? і хто?. Побудова і записування речень

Уживання великої букви в словах. Побудова і записування речень за малюнками


Розпізнавання слів, які відповідають на питання який? яка? яке? які?. Виконання завдання за зразком

Добір слів, які відповідають на питання що робить? що роблять?. Утворення і записування речень з поданими словами

Розпізнавання слів, які відповідають на питання скільки?. Вправляння у читанні числових виразів

Розвиток уявлення про службові слова. Складання і записування речень зі службовими словами


7 тиждень

Складання і записування речень з поданими словами, за малюнком
Розвиток зв’язного мовлення: спілкування на тему «Ввічливі слова»
 Побудова, правильне інтонування і записування запитань

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Математика

Вимірюємо маси  предметів. Кілограм.





с.108

Вимірюємо місткості посудин. Літр. Розв’язування задач.


с.109-110
Записуємо задачу коротко. Підбір опорної схеми до задачі.


с.111

Досліджуємо властивості  величин. Ціле і частина. Визначення довжини ламаної. Розв’язування задач.
с.112

Досліджуємо лічильну  одиницю — десяток. Лічба десятками. Сотня.



с.113
Порівнюємо, додаємо  і віднімаємо десятки. Робота з математичними матеріалами.

с.114
Одержуємо круглі числа. Додаємо і віднімаємо  круглі числа. Порівняння чисел.


с.115
Досліджуємо одиницю  вимірювання довжини — дециметр . Вимірювання довжини відрізків.




с.116
 Перетворення одиниць вимірювання довжини.

с.117

Утворюємо числа другого десятка. Одноцифрові і двоцифрові числа.


Записуємо числа  другого десятка. Читання і записування чисел у таблицю розрядів.


Записуємо числа  другого десятка. Розв’язування задач.

Записуємо числа  першої сотні. Обчислення ланцюжка  дій. Читання і записування чисел у таблицю розрядів.




Порівнюємо числа  в межах 100. Порівняння чисел за числовим променем.
 
Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел другого десятка. Робота з математичними матеріалами.

Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел першої сотні. Обчислення виразів за схемами.

Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел першої сотні. Творча робота над задачею.

Додаємо і віднімаємо  число 1. Складене іменоване число. Визначення довжини відрізків. Розв’язування задач.

Додаємо і віднімаємо числа  на основі нумерації. Творча робота над задачею.

Узагальнюємо розуміння нумерації чисел першої сотні. Обчислення виразів. Розв’язування задач.

Додаємо і віднімаємо  одноцифрове  число. Обчислення виразів. 
Додаємо і віднімаємо  числа. Перетворення одиниць вимірювання довжини.

7 тиждень

Додаємо і віднімаємо числа. Побудова відрізків заданої довжини.
Додаємо і віднімаємо числа. Розв’язування задач.
Досліджуємо задачі. Обчислення виразів. Дії з іменованими числами.
Знаходимо невідомий від’ємник  і зменшуване. Розв’язування і складання задач.
Знайомимося із задачами на знаходження невідомого зменшуваного або від’ємника. Обчислення виразів. 








Щоб знайти невідомий доданок, треба від суми відняти відомий доданок

Щоб знайти на скільки одне число менше або більше іншого, треба від більшого числа відняти менше число.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Мистецтво

Весняний хоровод. Пісня-хоровод або пісня танець. Виконання: поспівка «Ой, ру-ду-ду»; веснянка «Ой минула вже зима» з танцювальними рухами. Ритмічна вправа.




Весняний хоровод. Українським віночок. Вирізання за шабло¬ном. Створення весняного віночка за зразком чи власним заду¬мом (кольоровий папір).
                   
Весну зустрічаємо Інструментальна та вокальна музика. Слухання; Е. Гріг «Навесні». Виконання: веснянка «Вийди, вийди, сонечко». Ритмічна вправа.



Весну зустрічаємо. Малювання композиції «Квітуча гілка».








Дитячі іграшки. Слухання. II. Чайковський «Хвороба ляль¬ки», «Нова лялька». Виконання поспівка «Лис та їжак»; А. Житкевич «Семеро гномів» Ритмічна вправа.






Дитячі іграшки Зображення іграшкового гнома  за зразком чи власним задумом (фломастери або кольорові олівці).
4 тиждень
Казка. Музична казка. Виконання: пісня Лисички з дитячої опери «Коза-Дереза»; М. Ясакова,                               О.. Янушкевич «А ми любимо читати». Слухання:                  П. Чайковський вальс із балету «Спляча красуня.» 
            
Казка. Ілюстрації до казок. Зображення ілюстрації до казки «Колобок» за зразком (фломастери або кольорові олівці).
Розмалювати одну на вибір.







5 тиждень
Театральна подорож. Театральні маски. Створення масок до казки «Колобок». Інсценування казки .







7 тиждень

Улюблені мультфільми. Персонажі мультфільмів. Слухання: уривків пісень із мультфільмів. Виконання: М. Ясакова. О. Я.нушкевич «А ми любимо читати»;  Т. Волгіна, А. Філіпенко «Веселий музикант.»


Улюблені мультфільми. Зображення улюбленого персонажа мультфільма (художні матеріали за вибором).

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу